hissar och dissar :)

                                                            hissar!

• Vänner som alltid finns för en. 
Ärligt talat, finns det någonting bättre än en vän som alltid finns vid din sida, no matter what? De som alltid försöker få dig glad när du mår dåligt, de som får dig att skratta när du gråtit..? Vänskap är det bästa som finns. 
Ingenting kan klå ett starkt vänskapsband. Inte ens döden..


• Varma sommardagar på stranden.
Hur härligt är det inte att ligga och steka på stranden i flera timmar? Sen bara springa ner i havet och ta ett svalkande dopp, och sedan se färgen komma fram gradvis. Lovely!


• Solnedgången med de man tycker om allra mest.
Antingen med sin familj, pojkvän, bästa vän, osv. Det är supermysigt att bara sitta och kolla på solnedgången.. Jag älskar det! Känns så.. fridfullt. Det är alltid bra att ha kameran till hands då, solnedgångar är otroligt vackra..
  
Ärliga personer.
Om man ska kunna lita på någon måste personen i fråga verkligen vara ärlig! Jag hatar folk som ljuger en stup i kvarten, hittar på saker osv. Nästan alla mina vänner är ärliga, och det är superbra! Men ibland kan det gå lite överstyr, Säger saker som kan såra andra, pga ärligheten. Man ska inte ljuga, men inte heller såra andra pga att sanningen är hemsk. Då är det bättre att hålla tyst.

• Nagellack. Hur läckert är det inte med ett snyggt lack för att piffa upp vardagen? Jag har aldrig gillat att ha nagellack förut, men idag kan jag bara inte leva utan!


•Besserwissrar. Alltså, visst att det är folk som har mycket kunskap, det har jag också. Men man behöver inte påpeka minsta lilla fel jämt. Alla gör fel, alla gör misstag, säger fel eller uppfattar fel. Nobody likes a besserwisser
!

                                                       dissar

• att bli dissad :( fi fawn va fort allt gick, allt gick så jävla bra me er då och ni va några av mina närmsta vänner (efter emma hon och ja kmr alltid stå varandra närmast och de kan ni nt göra ett jävla skit av!) som sen bara försvann... nu har ni fått me er ***** oxå och kmr ni göra samma sak mot henne? bli typ så jävla bra kompisar me henne sen ba sticka och säga att hon dissar er för att hon vill va me ***** och alla ibland? asso ni fattar nt hur mkt ni skadar folk de gör så jävla ont.... tror nt ja kan förlåta er.... men ja går vidare och har många nya vänner, en av dom har ni redan tagit men ja har många kvar . ska skita fullständit i er nu era omogna ungar!

SPINDLAR.
En av mina stoooora fobier! Spindlar är det värsta djur jag vet, eightlegged freaks.. Så oerhört obehagliga att titta på! Får jag syn på en spindel kan jag skrika så högt att jag tappar rösten. Bara att se på en spindel ger mig rysningar i hela kroppen, känns riktigt som om den går på en.. usch! diss diss diss!

 •
Apoliva-tjejen.
Jag har nog sagt det
förrut(tror jah) men hon är ju sjukt läskig?! Jag har inte sett någon reklam med henne nu på ett tag, men tittar ej så mycket på tv mer. Men shit, hon är läskig.. Nightmares! 


herrå bloggen :*
 jah skryter nt gärna oh ja spelar nt känd, men jah föddes te en stjärna och kmr dööh som en legend.
 
looove and peace / me


Kommentarer
Postat av: FrIdA

Jag håller med dig om allt förutom reklam tjejen gon är ju fett cool!!!!

2010-09-21 @ 17:10:01
Postat av: me :D

hhaah frida xD från och me nu ska ja kalla dej wb apoliva tjejjen xD <33

2010-09-21 @ 17:16:31
URL: http://lisablondie.blogg.se/
Postat av: Wb apoliva tjejen

NEEEJ! DÅ TÄNKER JA KALLA DIG FÖR DUMMA BLONDIN! XD

2010-09-22 @ 20:02:30
Postat av: me :D

hahaah nee hon e fett scary :O

2010-10-09 @ 20:26:20
URL: http://lisablondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0