test =D

Blond eller brunett: Blond ofc! ;)

Blå eller bruna ögon:
Jag är såå blåögd man kan bli;)


Vanilj eller choklad:
Banilj & Fåkla, gillar dem båda, a lot´

Hund eller katt:  båda ofc! älskar tantor(emmas katt) men även många hundar ja träffat t.ex pepsi! (emmas hund som dog för några år sedan :()

Lipstick eller Lipgloss:
Livet vore inte lika kul utan lipgloss*


Rock eller Rap:
Rap ska det vara=) (a)

Rosa eller lila: Rosa på rätt sak, pp! (pinkpower!)

Tv eller dator: vet nt :O skulle nt klara mej utan nån av dom x)


Basket eller fotboll: basket =) 


Äpple eller apelsin: ingen! :S


Morgon eller kväll:
kväll ofc!

Kyckling eller kalkon: Chicken tonight.

Berg-och dalbana eller vatten-bana: Berg-och dalbana får mitt fulla stöd.


Guld eller silver:
Båda, fast inte på samma gång.


Nike eller adidas: adidas!


VH1 eller MTV: mtv!

Sanning eller konsekvens: Hmm...


Regn eller snö: Just nu: Ett väldoftande sommarregn.

Vinter eller sommar:
Sommar nu!


Gå eller springa: Både och, hoppas jag på!

Stranden eller bergen: stranden!


Stan eller Landsbygd: hmmmm

Sjärnor eller månen: Stjärnor!


Sko eller sandal: sko?

Bad eller dusch: Beror på var/hur/när.

Syster eller broder: Systrar♥


New York eller California: Har inte varit där men California lockar mest!

aja hejdå alla !
 
jag skryter inte gärna och ja spelar nt känd, men ja föddes till en stjärna och kommer dö som en legend! 
 
peace and love / me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0